Referentie

"Onze websitebouwer Mangrove raadde ons Het Nederlands Tekstbureau aan"

KNMI

“In het voorjaar van 2015 waren we op zoek naar een bureau dat goede wervende teksten voor onze nieuwe website kon schrijven”, vertelt Albert Jacobs, programmamanager bij het KNMI. “Onze websitebouwer Mangrove raadde ons Het Nederlands Tekstbureau aan en enkele weken later zaten we om tafel. Dat gesprek verliep uitstekend; we hadden er gelijk een goed gevoel bij.”

"Tekstschrijver Martine de Wit was ons aanspreekpunt. We hebben de opdracht duidelijk besproken en zij luisterde goed, nam als een spons alle informatie op en kwam met een offerte en goed plan van aanpak. Uit praktische overwegingen nam haar collega Arie Verhoef de opdracht vervolgens over. In het begin was ik best even huiverig – we hadden al zoveel informatie aan Martine gegeven – maar gelukkig was Arie volledig op de hoogte. Ik werd aangenaam verrast door de snelheid waarmee hij zich nieuwe materie eigen maakte. We vuurden namelijk een hagelschot aan informatie op hem af in de vorm van rapporten en maildiscussies – ook omdat we zelf nog niet precies wisten welke producten en diensten we op onze site wilden aanbieden en met welke omschrijvingen. Maar, al snel kwam vanuit zijn koker een mooi omschreven producten- en dienstenportfolio, gepresenteerd in zeven categorieën. Hij heeft echt zijn deskundigheid getoond. Dus ja, deze opdracht is zeker naar tevredenheid afgerond en de volgende keer bel ik Het Nederlands Tekstbureau weer.”

"Tijdens een zoektocht op Google sprak het portfolio van Het Nederlands Tekstbureau ons aan"
Irene Janssens (projectassistent)

"Ik vind het zo'n grote plus dat de tekstschrijver zo met de opdrachtgever meedenkt"
Xerva Blom (marketing- en communicatieadviseur)

"Katja wist na al die tijd nog precies wie ik was. Dat zegt genoeg over haar persoonlijke benadering"
Sophie van Wel (communicatieadviseur HalloStroom)

"De tekstschrijvers van Het Nederlands Tekstbureau nemen mij een hoop werk uit handen"
Linda Polak (marketeer bij ROVC)

"Ik zocht een tekstschrijver met de unieke gave om complexe teksten te herschrijven"
Alf Zwilling (manager Corporate Communicatie)

"Een perfecte match: zo kunnen we de samenwerking met Het Nederlands Tekstbureau goed omschrijven."
Dineke van Tilborg (Marketing & Communicatie bij Martens en Van Oord)

"Tekstschrijver Martine de Wit hoort echt al bij ons team. Ze denkt zo goed mee met onze organisatie"
Mellanie Burger-Mos (communicatieadviseur CJG Rijnmond)

"We hebben het jaarverslag in vol vertrouwen bij haar neergelegd"
Patricia Lankreijer-Halman (teamleider)

"We kunnen echt spreken van een successtory"
Brigitte van Egmond (senior communicatieadviseur)

"Het is prettig dat de tekstschrijvers zelf veel oppakken, meedenken en initiatief nemen"
Laura Water (communicatiemedewerker TUI)

"Onze websitebouwer Mangrove raadde ons Het Nederlands Tekstbureau aan"
Albert Jacobs (programmamanager KNMI)

"Noël is betrouwbaar, heeft veel kennis en kent Quote door en door"
Ben Kuenen (verantwoordelijk eindredacteur )

"'Als je Het Nederlands Tekstbureau belt, komt het goed', zeiden mijn collega’s."
Eef Prins (tot voor kort werkzaam bij communicatieadviesbureau Vandejong)

"In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering"
Senna Ceulemans (PR-adviseur bij Het PR Bureau)

"Onze webbouwer raadde Het Nederlands Tekstbureau aan voor de webteksten"
Sabine Kemp (communicatieadviseur Joulz)

"De tekstschrijvers gaan zelfstandig met opdrachten aan de slag. En de kwaliteit van de teksten is altijd goed"
Jeanine van Dijk (communicatiemanager Stibat)

"Ik vind de interviews vrijwel altijd perfect. Ook als het om vrij technische verhalen gaat"
Sandra Bloemrijk (communicatieadviseur)

"Ik vind het zelf ook belangrijk om open te zijn met de mensen met wie ik werk"
Loek Wisseborn (project-/interimmanager én vennoot)

"Bij Het Nederlands Tekstbureau weet je dat er continu goede tekstschrijvers beschikbaar zijn"
Maurits Harting (communicatieconsultant CBI)

"Voor de volgende editie van ISA_Next staat Het Nederlands Tekstbureau alweer ingepland"
Nick Bastiaenen (marketingcoördinator ISA)