Referentie

"Katja wist na al die tijd nog precies wie ik was. Dat zegt genoeg over haar persoonlijke benadering"

HalloStroom

“Toen ik vijftien jaar geleden voor een marketingcommunicatiebureau in Den Haag werkte, schreef Katja Graven van Het Nederlands Tekstbureau veel artikelen voor ons. Ik herinner me onze samenwerking als heel plezierig: een vriendelijke en klantgerichte sfeer, korte lijnen en goede teksten. Dus toen ik weer op zoek was naar een professionele tekstschrijver aarzelde ik geen moment”, vertelt Sophie van Wel, communicatieadviseur bij het snelgroeiende bedrijf HalloStroom.

“Ik wilde doeltreffende blogteksten laten schrijven over onze verhuur van zonnepanelen, trends en andere relevante informatie. Veelal op basis van interviews, input of eigen research. Katja reageerde gelijk enthousiast; het hernieuwde contact verliep echt soepel en spontaan. Ze wist na al die tijd ook nog precies wie ik was. Dat zegt genoeg over haar persoonlijke benadering. Direct na het telefoongesprek ontving ik bovendien een duidelijke kostenindicatie, uitgesplitst in allerlei mogelijkheden. De flexibiliteit sprak me eveneens aan; ze zou de opdrachten samen met haar collega Fay Huigen oppakken. Als we een spoedklus zouden hebben of een opdracht tijdens Katja’s vakantie, dan kan haar collega gelijk inspringen. Een fijn gevoel. Ik ben ook zeer tevreden over de opgeleverde teksten tot nu toe: het eindresultaat is telkens precies waarnaar we op zoek waren. En snel geleverd.”

"Tijdens een zoektocht op Google sprak het portfolio van Het Nederlands Tekstbureau ons aan"
Irene Janssens (projectassistent)

"Onze websitebouwer Mangrove raadde ons Het Nederlands Tekstbureau aan"
Albert Jacobs (programmamanager KNMI)

"Noël is betrouwbaar, heeft veel kennis en kent Quote door en door"
Ben Kuenen (verantwoordelijk eindredacteur )

"Ik vind het zelf ook belangrijk om open te zijn met de mensen met wie ik werk"
Loek Wisseborn (project-/interimmanager én vennoot)

"Het is prettig dat de tekstschrijvers zelf veel oppakken, meedenken en initiatief nemen"
Laura Water (communicatiemedewerker TUI)

"De tekstschrijvers gaan zelfstandig met opdrachten aan de slag. En de kwaliteit van de teksten is altijd goed"
Jeanine van Dijk (communicatiemanager Stibat)

"Tekstschrijver Martine de Wit hoort echt al bij ons team. Ze denkt zo goed mee met onze organisatie"
Mellanie Burger-Mos (communicatieadviseur CJG Rijnmond)

"'Als je Het Nederlands Tekstbureau belt, komt het goed', zeiden mijn collega’s."
Eef Prins (tot voor kort werkzaam bij communicatieadviesbureau Vandejong)

"Voor de volgende editie van ISA_Next staat Het Nederlands Tekstbureau alweer ingepland"
Nick Bastiaenen (marketingcoördinator ISA)

"Onze webbouwer raadde Het Nederlands Tekstbureau aan voor de webteksten"
Sabine Kemp (communicatieadviseur Joulz)

"Katja wist na al die tijd nog precies wie ik was. Dat zegt genoeg over haar persoonlijke benadering"
Sophie van Wel (communicatieadviseur HalloStroom)

"Bij Het Nederlands Tekstbureau weet je dat er continu goede tekstschrijvers beschikbaar zijn"
Maurits Harting (communicatieconsultant CBI)

"We hebben het jaarverslag in vol vertrouwen bij haar neergelegd"
Patricia Lankreijer-Halman (teamleider)

"We kunnen echt spreken van een successtory"
Brigitte van Egmond (senior communicatieadviseur)

"Een perfecte match: zo kunnen we de samenwerking met Het Nederlands Tekstbureau goed omschrijven."
Dineke van Tilborg (Marketing & Communicatie bij Martens en Van Oord)

"Ik vind de interviews vrijwel altijd perfect. Ook als het om vrij technische verhalen gaat"
Sandra Bloemrijk (communicatieadviseur)

"In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering"
Senna Ceulemans (PR-adviseur bij Het PR Bureau)

"Ik zocht een tekstschrijver met de unieke gave om complexe teksten te herschrijven"
Alf Zwilling (manager Corporate Communicatie)

"Ik vind het zo'n grote plus dat de tekstschrijver zo met de opdrachtgever meedenkt"
Xerva Blom (marketing- en communicatieadviseur)

"De tekstschrijvers van Het Nederlands Tekstbureau nemen mij een hoop werk uit handen"
Linda Polak (marketeer bij ROVC)